ТРЦ "Фабрика" був названий фіналістом престижного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards

20.04.2017

ТРЦ "Фабрика" пройшов у фінал найпрестижнішого в сфері маркетингу торгової нерухомості конкурсу Міжнародної Ради торгових центрів.

ТРЦ "Фабрика" в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності в 2016 році провів кампанію "Be Closer". Основна ідея проекту – звернути увагу і допомогти дітям з особливими потребами та дітям-сиротам. У зв'язку з військовими діями на сході країни – це актуально, особливо, для херсонського регіону, близького до зони АТО і Криму.

Після успішного завершення цієї кампанії, в якій взяло участь понад 5000 дітей, було прийнято рішення представити даний проект на щорічному конкурсі ICSC Solal Marketing Awards.

За результатами першого туру, проект був оцінений журі і "Фабрика" вийшла в фінал!

ТРЦ "Фабрика" на протязі 5 місяців реалізовували кампанію "Be Closer" в тісній співпраці з місцевими державними і громадськими організаціями, дитячими соціальними установами і союзами допомоги.

Премія ICSC Solal Marketing Awards об'єднує найкращих в маркетингу торгової нерухомості і виділяє найбільш ефективні кампанії галузі. Аналізуючи передовий досвід і маркетингові показники, Solal Awards став головним конкурсним майданчиком провідних учасників глобального ринку.

 - Цього року в Solal Awards бере участь дуже велика кількість торгових центрів - 221 з 23 країн світу. Особливо приємно, що наш торговий центр вийшов у фінал, з огляду на таку велику конкуренцію, - коментує Максим Гаврюшин, комерційний директор групи компаній "Будхаус". - Ми дуже раді, що Україна, незважаючи на нелегкі часи для галузі, буде представлена ​​у фіналі.

<<<назад




Швидка навігація

Підписка на новини

Найсвіжіша інформація про діяльність групи компаній "Будхаус"

Контакти

Київ, 03150 Україна
вул. Велика Васильківська,
62/64

Тел.: +38 (044) 207-38-28
Факс: +38 (044) 207-38-29

 
E-mail: info@bhg.kiev.ua